Herroepingsrecht
Consumenten hebben het recht op herroeping bij levering van diensten resp. verkoop op afstand. Toch merken wij bij M-store dat er nogal wat verwarring is over de rechten die u als consument heeft. Een aantal consumenten staan erop dat zij na intensief gebruik van een produkt nog steeds recht hebben op hun herroepingsrecht. Helaas (voor u) werkt het niet zo. Hier de uitleg.
Artikel 6b - Herroepingsrecht bij levering van producten
Uitleg herroepingsrecht
Tijdens de bedenktijd heeft u als consument het recht om de zaak te beoordelen en te proberen zoals u dat normaal gesproken ook in de winkel zou mogen. Dat betekent in het algemeen dat hij het geleverde product ook zal mogen uitpakken en zo nodig mag inschakelen en gebruiken zoals u dat in de winkel ook zou mogen. Zolang u als klant echter nog niet besloten heeft het product te houden, mag u het product weliswaar proberen, echter NIET gebruiken.
Voorbeelden
Dit betekent dat u een produkt mag bekijken, open mag maken, etc., net als in de winkel. U mag het produkt echter NIET gebruiken!
Gebruik maken van uw herroepingsrecht
Wilt u gebruik maken van uw herroepingsrecht, stuur dan een mail binnen de bedenktijd (14 dagen). U krijgt dan informatie naar welk adres u het product dient terug te zenden (aangetekend / met tracking). Wij zullen binnen 30 dagen na ontvangst van het product het volledige aankoopbedrag aan u retourneren. U kunt geen producten persoonlijk bij ons afleveren.
Product en verpakking in oorspronkelijke staat
Indien u een product koopt en u bent er niet zeker van dat u het product wilt houden dan raden wij u aan voorzichtig om te springen met het product en de verpakking. Indien u namelijk WEL gebruik maakt van uw herroepingsrecht dient u als consument het product en de verpakking in de oorspronkelijke staat bij ons aan te leveren.
Klantenservice
Bij M-store draait alles om tevreden klanten. Mocht u echter toch vragen hebben over het herroepingsrecht dan kunt uw vraag richten aan onze klantenservice Tel: 088-6543210.